Escola Goya » Activitats i serveis » Extraescolars

FORMULARI DE CONTACTE

PREINSCRIPCIÓ 20-21

Anglès

Anglès extraescolar – Learn English Speaking:

• P4 i P5 – Dimarts i dijous de 17:00 h a 18:00 h.
  • 1er i 2on de primària – Dijous de 17:00h a 18:15h.

Anglès extraescolar – Preparació oficial per les proves de la University of Cambridge

• 3r i 4t de primària – Dimarts i Dijous de 17:00 h a 18:00 h.
  • 5è i 6è de primària – Dimarts i Dijous de 17:00 h a 18:00 h.
  • ESO – Dimarts i Dijous de 17:10 h a 18:10 h.

LEGO EDUCATION

Robòtica amb LEGO EDUCATION: per alumnes de primària i ESO.

Dilluns i dimecres de 17:00 h a 18:00 h.

PISCINA ATLÈTIC

Els nens i nenes dels cursos d’Educació Infantil podran inscriure’s al curset de PISCINA, que es realitza dins l’horari escolar al tercer trimestre del curs, a les instal·lacions de l’Atlètic Terrassa HOCKEY CLUB.

BÀSQUET

L’escola Goya té un conveni amb el Club de bàsquet Matadepera per què els seus alumnes puguin jugar en aquest club.

Aquest curs, de manera puntual, les activitats extraescolars no es realitzaran, ja que l’important protocol Covid-19 que tenim a l’escola fa incompatible la realització d’aquestes, hem posat per davant la seguretat.

A les famílies que estaven interessades a continuar amb l’anglès extraescolar, li hem donat opcions de formacions online amb escoles d’idiomes que col·laboren amb nosaltres dins el projecte de la llengua anglesa que tenim a l’escola.