Robòtica

La Robòtica Educativa és un sistema d’ensenyament interdisciplinari que potencia el desenvolupament d’habilitats i competències als alumnes.

Per treballar aquesta disciplina, l’escola Goya treballa amb el conjunt d’eines que proporciona LEGO EDUCATION.

Robòtica a la primària

LEGO WE DO 2.0 és el últim material del que disposa la marca per aprendre els principis de la programació. Aquest material acompanyat dels programes on line, fan que aprendre a programar sigui una aventura molt divertida.

Robòtica a la secundària

La robòtica és una assignatura que forma part del currículum a l’ensenyament secundari. Per treballar aquesta àrea l’escola està dotada amb equips de MINDSTORMS de l’empresa danesa LEGO que es poden utilitzar amb diferents llenguatges de programació.
MINDSTORMS EV3 permet crear robots molt atractius que motivaran als nostres alumnes en l’aprenentatge de la robòtica i la programació.

LEGO WE DO 2.0

Video Tour