Escola Goya » Activitats i serveis » Sortides escolars

Sortides escolars

Tots els cursos des de P3 fins a 4t d’ESO fan diferents sortides culturals i lúdiques que complementen el seu aprenentatge amb diferents activitats i experiències.Cada trimestre té una sortida programada per a cada curs, a excepció de P3 que durant el primer trimestre del curs no farà cap sortida, ja que es troben en un període d’adaptació a la vida a l’escola i durant aquest temps prioritzem la seva estabilitat i l’adquisició de costums a l’escola.

Dins d’aquestes sortides, tenim també les Colònies Escolars de cada curs, la Setmana Blanca i el Viatge de Fi de curs de 4t d’ESO.

Colònies Escolars: Cap a finals de curs, els cursos d’Educació Primària i ESO fan una estada de tres diez a una casa de colònies amb tot l’Equip de Mestres de l’escola.

Setmana Blanca: Durant el segon trimestre l’escola fa una estada de tres dies a l’estació d’esquí de La Molina pels alumnes de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n d’ESO. Durant aquests dies els alumnes fan diferents activitats, com l’aprenentatge i el perfeccionament de l’esquí, creació d’iglús, passejades amb trineus de gossos, etc. Totes aquestes activitats depenen de l’estat del temps i de la neu.

Viatge de Final de Curs: Des dels primers anys de l’escola, ja fa més de 50 anys, quan els alumnes fan el seu últim any acadèmic obligatori, l’escola organitza un viatge d’una setmana molt especial amb moltes activitats. Hem fet molts viatges a les Illes Balears, les Illes Canàries i des de fa uns 10 anys fem un creuer pel Mediterrani.
Al llarg del curs els alumnes duen a terme diferents activitats per poder finançar aquest fabulós viatge.